2014. április 23., szerda

Negyedév-értékelő

Próbálom rávenni magam a rendszeres posztolásra. Havonta legalább egyszer. Mivel az élmények csak gyülemlenek bennem, itt vannak még a tavalyi emlékek is, amelyeket nem osztottam meg olvasóimmal, és időközben elrepült már lassan öt hónap ebből az évből is.
Túl vagyok már a II. Ferencvárosi Versfesztiválon, és a Költészet Napján, amely idén volt 50 éves.
Az irodalmi rendezvényeken rendszeresen ott vagyok, nemcsak, mint vendég, de szervező is.
Tavaly év vége felé ismét megújítottam a könyvtári tagságomat a Szabó Ervinben, így gyakorta talicskázom haza a szellemi muníciót a feleségem "legnagyobb" örömére. :)
Említésre méltó olvasmányélményeim: Fonyódi Tibor és Bán Mór történelmi regényei, kortárs magyar írók, költők felfedezése (Tóth Krisztina, Mirtse Zsuzsa, Prágai Tamás, Szentmártoni János, Csokonai Attila és sokan mások) jórészt a Magyar Napló, és persze az internet jóvoltából.
A külföldiek közül Robert Charles Wilson: Kronolitok c. SF-regényét említeném, igazi XXI. századi remekmű, nemcsak sci-fi, kiváló politikai, társadalmi kritikával bír, a szereplők hétköznapiak, életszagúak!
A fantasy műfajban új felfedezettjeim Andrzej Sapkowski Vaják-sorozata, ill. David Eddings Belgarion-ciklusa (az utóbbi old-school fantasy, sajátos hangulattal).
Frissítettem a másik blogomat is, ajánlom szeretettel:

http://www.cyruslivingstone.blogspot.hu/2014/04/orkok-es-coltok-vilagleiras.html


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése